Annons:
Etiketthud
Läst 2147 ggr
Bill&Bull
8/29/16, 12:55 AM

Knöl i ärret?

Tog bort en stor leverfläck för ett antal år sedan, ärret har varit platt men nu tyckte jag de såg lite svullet ut så jag kände. Det är som en knöl/kula inuti ärret, bakom ärret eller hur man ska förklara. Va sjutton kan det vara? Nån som har så också?

||My Love For Animals Is Immortal||

Annons:
Fransu
9/4/16, 9:44 AM
#1

Jo, jag har också så vid ett ärr där jag tagit bort en leverfläck. Fast jag känner ingen knöl därunder, utan det är mer att ärret "bullar" utåt. Jag har tänkt höra med min läkare om det, men har glömt.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Aleya
9/4/16, 4:30 PM
#2

Jag hade nått liknande. Jag hade ett ärr(hade varit ett bett) men det blev som en enda stor knöl tillslut, för om jag råkade köra denna knölen i nått så gjorde det så jäkla ont. Jag gick till vc och fick den borttagen. Det visade sig vara dermafibrom. En liten godartad tumör som ibland kommer på vuxna. Vanligare att få det på benen exempelvis. Så så var det med min bula. Men om man är orolig eller har problem med dessa bulor så ska man absolut prata med en läkare.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: