Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 914 ggr
bellisan
8/25/16, 12:16 AM

Ta medicin sen somna om

Som rubriken lyder, kan man ta medicin på morgonen och sen somna om? detta gäller Levaxin ska börja med det nu

"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling."

  • Paul Walker
Annons:
Honestyisdead
8/25/16, 12:19 AM
#1

Ja

kim1980
8/25/16, 12:31 AM
#2

Själv måste äta banan el nått med all sorts medicin. . Skonsammare gott råd bara .. Ofta jag äter tar medicinen. Sen somnar jag om synlighet när är sommar inligt mig ! Blir trött frustrerad värme perioden som är..

bellisan
8/25/16, 12:59 AM
#3

#1 Tack för så snabbt svar 🙂 

#2 förstår inte riktigt vad du menar

"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling."

  • Paul Walker
kim1980
8/25/16, 1:09 AM
#4

Att man mår bättre av mat med medicin intaget. I övrigt så hatar jag värmen . Folk samhället tar inte värme allergin på alvar tyvärr ( . Vinter är bäst massor snö svensk vinter som folk glömt vad vinter är (.. Då mår jag som bäst.. Så vår sommar är handikapp för mig sätter stora hinder i mitt liv !

bellisan
8/25/16, 1:23 AM
#5

#4 förstår inte riktigt vad de du skriver har med frågan jag ställde i detta inlägget att göra?

"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling."

  • Paul Walker
kim1980
8/25/16, 1:26 AM
#6

Så man kan säga att jag går helst idé sommar halvåret. . Inget funkar när är varmt ute el inne faktiskt. Det har folk grymt svårt förstå. Så jag vänder på dygnet när jag har möjlighet göra det. . Samt fryser kläder och med mig is vatten för släka huden innan för.. Jag är öppen med ha det här problemet nu.. Som ung gick jag mådde passiv dåligt. El försvann bara när jag inte stog ut längre. Tyvärr så får man ingen vidare stöd i länet här. . Norrbottens län är sago dröm jag har . Där skriver dem ut hjälp medel i mot värme problemet. Är skamligt att är så oretvist! ( Otur född i fel län helt enkelt ! ( Är van att folk inte begriper värme problemet. Är bara sol värme folk som hörs och syns. Mens vikingar varmblodiga är ner tystade förmodligen skäms över värme problem. . Det försöker jag spräcka håll på den. Är inte ensam lida av värmen. Tyvärr är just dem anonyma ! Går googla på allt i dag ) Vågar en så med tiden vågar flera !

Annons:
kim1980
8/25/16, 1:27 AM
#7

A nä sa bara så här års så somnar jag om med medicinen . Vinter så gör jag inte det så jag menar !

kim1980
8/25/16, 1:42 AM
#8

Inga medicin på tom mage för hälsans skull menar jag.. Andra var mer ventilation att sommar sabbar mycket för min del. Dvs hög depression frustration! Försöker sova bort livet kan man väll säga . När inte har annat in bokat . Tycker är nyttigt för folk hur visa kan ha det.. Vinter är jag mer, vaken mycket mer . ♥ Så somna om på vinter korta års tiden är slöseri för min del.. älskar kylan .) ♥

bellisan
8/25/16, 1:57 AM
#9

#8 okej men det räcker nu!!! Jag ställde en simpel fråga, jag ville inte höra hela din livshistoria!!

"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling."

  • Paul Walker
Aleya
8/25/16, 6:22 AM
#10

Ja det kan du. Så brukar jag göra då tillfälle ges.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Fransu
8/25/16, 5:08 PM
#11

Du har ju redan fått svar. Men så gör jag ofta. Det är bra att ta Levaxin några timmar innan frukost eftersom  den påverkas av mjölkprodukter. Så vaknar jag till tidigt så brukar jag passa på att ta mitt Levaxin och sen sova några timmar till. Då kan jag ha mjölk eller yoghurt till frukost. 🙂

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Upp till toppen
Annons: