Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 1415 ggr
AnonymBert
9/30/15, 10:14 PM

Finns det något sätt att bli döende?

Men jag har tänkt på något mycket… Kan man göra sig själv döende? Typ, ta någon medicin för att få någon sjukdom som tar död på dig efter något år eller så?

Annons:
[Udoon]
9/30/15, 10:17 PM
#1

Tekniskt sätt är vi alla döende ju😃

Fridaaaa
9/30/15, 10:22 PM
#2

#1 Uppmuntra inte

TS: Du behöver få hjälp med ditt mående snarast!

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Em_
9/30/15, 10:23 PM
#3
Tjeja
9/30/15, 10:24 PM
#4

Suck!

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

[peter54]
9/30/15, 10:32 PM
#5

Jag kan ha respekt för att du har psykiska problem som du behöver hjälp med, men den här frågan du ställer, hur tänker du att någon ska kunna svara på den? 

Vad blir konsekvensen för den som ger dig svar här om du skulle agera på det. Då har du sabbat livet för en annan människa som kommer att ha ditt liv på sitt samvete för alltid.

AnonymBert
9/30/15, 10:45 PM
#6

Jag har googlat i flera timmar, hade inte ställt frågan annars.

Och hur skulle dom veta om jag dog? Det skulle dom inte.

Annons:
Fridaaaa
9/30/15, 10:53 PM
#7

#6 bor du på ett hem tex vet dem självklart om du dör

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[peter54]
9/30/15, 11:00 PM
#8

#6 Alldeles oavsett om den som ger dig information av det slag du efterfrågar vet eller inte vet hur du använde informationen, kommer den personen alltid bära med sig att hans/hennes information kan ha lett till förödande konsekvenser. 

Ingen kommer att vilja ta den risken. Din bästa hjälp finns hos de som är professionellt utbildade till att ta hand om dem som har problem av det slag du antyder.

[Udoon]
9/30/15, 11:30 PM
#9

#2 Menade inte att uppmuntra, menade mest att om dom bara väntar i typ…60år, så löser det ju av sig självt utan att dom behöver göra något dumt😎

[Daisy-Moa-Elsa]
9/30/15, 11:39 PM
#10

Känner mest att frågan är varför har du sån längtan efter att dö?

Vet inte din bakgrund eller anledning men tror att många ibland tänker det vore bättre om jag vore död… därmed absolut inte sagt det vore bättre, tvärtom. Finn roten till ditt problem.

AnonymBert
10/1/15, 2:09 AM
#11

#10 Det är inte direkt längtan till att dö, det är mer. Att få komma hem. Att få göra det jag älskar innan jag försvinner från detta helvete. Usch, ska till sjukhuset på fredag då dom tror jag är väldigt sjuk. (Fysiskt.) Hoppas, hoppas, hoppas!

Tjeja
10/1/15, 4:36 AM
#12

#11 vad är det du längtar hem till att få göra som du älskar? Var är du någonstans om inte hemma? Och varför skulle du bara få komma hem om du var fysiskt allvarligt sjuk? Blir ledsen när jag läser att sjukdom skulle vara enda möjligheten att få göra det du tycker om.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Upp till toppen
Annons: