Annons:
Etiketthud
Läst 2642 ggr
alexsus
8/3/15, 9:21 PM

Bränner sticker i huden HJÄLP Vad göra?

Hej därute.Jag har sedan en 5-6 dagar en brännande o hettande känsla nästan som solsveda fast jag inte solat,i ansikte och armar lite över bålen.Med lite stickningar emellanåt.Detta startade efter att jag färgade håret för e 1 vecka sedan då det började sticka intensivt i hårbotten.Efteråt.Känt likna med stickningar vid något tillfälle förut,men har då försvunnit efter en dag ca. Har inga utslag el rodnader.Men huden känns ömtålig på armar axlar mm.där har inte färgmedelvärde kommit i kontakt.Känner mig återställd i hårbotten.Gick till Närakuten dagen efter men dom sa bara att jag skulle ta antihistamintabletter.så det har jag gjort.Att det kändes såhär övrigt i kroppen beror inte på hårfärgningsmedel. Har tidigare haft brännande känsla i kroppen för många år sedan vid stark stress och oro.men gått över på nån dag ca. befinner mig i ett intensivt stressmage nu med och har mycket ångest.Vad tror ni ? Någon med liknande erfarenhet av detta i samband med stress? Elle kan hårfärgningen utlöst detta till att sitta i så häR länge.Är ju inte besvär i hårbotten längre.OROLIG vill ju inte springa till läkare hela tiden

Annons:
Upp till toppen
Annons: