Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 1535 ggr
smidi
7/24/15, 9:30 AM

Leverfläck i hårbotten

Har en leverfläck i hårbotten, min hårbotten brukar ofta klia pågrund av att den är torr, och om ja råkar kloa så kan jag komma mot leverfläcken och det börjar blöda. Undrar, om man tar bort den, tar dem bort hår då också?

Annons:
Maria
7/24/15, 9:33 AM
#1

Min son hade flera leverfläckar just i huvudet och jag har själv haft det. Besvärligt precis som du beskriver att det kan börja blöda när man kliar eller borstar sig.

På mig tog man bort pyttelite hår så det syntes inte.

När sonen tog bort sina så rakade man inte men det beror kanske på hur stor fläcken är så att säga.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
7/24/15, 9:39 AM
#2

Jag har även ett jättestort ärr i huvudet efter en operation av en hjärntumör och jag blev väldigt förvånad över hur lite hår man hade tagit bort. Bara ungefär en centimeter just längs ärret.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

smidi
7/24/15, 9:49 AM
#3

#1 Tack!😊

Fingerprints
7/26/15, 10:20 PM
#4

Jag hade en leverfläck på huvudet som gick sönder hela tiden när jag borstade håret. Jag bad om att få ta  bort den men sa likt dig att jag inte ville att hår skulle lossna så då beställde VC in en liten apparat (haha, de hade inte en sådan innan så det var verkligen schysst gjort) som man kan frysa bort fläckar med. Jag fick gå dit säkert fem gånger och frysa men det var det värt för att slippa en kal fläck på huvudet.

Regnbåge

Upp till toppen
Annons: