Annons:
Etikettläkemedel-vitaminer-mineraler
Läst 5725 ggr
hannaj98
2015-05-21 23:19

Gammalt tigerbalsam

Har brutalt ont i nacke och axlar nu, hittade en gammal tigerbalsam som gick ut i december 2012. Tror ni det kan vara "farligt" (alltså typ ge utslag) eller att den inte fungerar så bra? Min massör brukar ge mig tigerbalsam när jag är stel och tycker det hjälper så vill gärna ta det. Vad tror ni?

Annons:
kattöga
2015-05-21 23:25
#1

Nej! Använd balsamet du! Det enda är att "styrkan" på Tigerbalsamet KAN ha blivit något sämre/mildare. Finns ingenting att oroa sej för. Tigerbalsamet blir inte skämt och dåligt på det viset, möjligtvis en aning "mildare" (som sagt). Det är lite som med penicillin, det blir "svagare" med tiden, men inte dåligt.

Luktar det som det ska (=gott, tycker jag) så är det inga problem alls.

Jag kan också rekommendera pepparmintsolja från apoteket om man vill få lindring vid spänningsvärk (med mera).

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Tarotstollan
2015-05-21 23:29
#2

Testa. Använder Tigerbalsam varje natt och har inte ens sett att det finns utgångsdatum på det. Brukar endast bry mig om utgångs datum på mat och ev. vissa mediciner.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

hannaj98
2015-05-21 23:34
#3

Okej, tack för snabba svar, tar på det nu då så får jag väl se om det hjälper :)

kattöga
2015-05-22 00:02
#4

Lycka till och krya på deJ"!

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Upp till toppen
Annons: