Annons:
Etikettsmärta-och-värk
Läst 1181 ggr
Sugar Mist
4/27/15, 3:30 PM

Smärta i magsäcken

Har under de senaste dagarna haft återkommande smärta, ungefär som om någon kramar om min mage ordentligt och samtidigt sticker tusen nålar i magsäcken, det gör sjukt ont och jag kan inte göra annat än att rulla ihop mig till en boll och skrika, det gör verkligen så ont. 
Kommer i perioder och går över, under hela dagen men främst på kvällen/eftermiddagen och har haft det såhär i ett par dagar nu, men vet verkligen inte vad jag ska göra längre, gör så sinnessjukt ont.

Misstänkt ett bra tag att jag har magkatarr pga. stress och då jag under förra hösten och vintern festat lite för mycket och samtidigt inte haft den bästa kosten, men vad kan man göra åt det nu? 

Köpt yoghurt och proviva hittills, men vet inte hur mycket det hjälper..

-

Annons:
Tjeja
4/27/15, 3:33 PM
#1

Ring sjukvårdsrådgivningen istället! 1177 så kommer du dit direkt! Mycket bättre än att ligga själv och ha ont eller fråga på ett forum där du kan få jättefel svar och råd.

Ring direkt tycker jag! 1177

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Sugar Mist
4/27/15, 3:46 PM
#2

#1 Mina erfarenheter av 1177 är att man får stå i kö i 1 timma och då stängs man ner 10-15ggr också.. Ringde en gång för en kompis och tog år att komma fram till rådgivningen :/

-

Maria
4/27/15, 5:28 PM
#3

#2 Det är inte alltid det är så långa köer och vad tycker du man ska göra istället?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

OlgaMaria
4/28/15, 8:14 PM
#4

#2 Det brukar inte vara så långa väntetider enligt min mening, och jag har ringt många gånger. :)

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Halvdansken
4/29/15, 12:17 AM
#5

Har du köpt några av de magkatarrmediciner som man kan få på Apoteket?

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Upp till toppen
Annons: