Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 1879 ggr
VildaVittra
11/14/14, 2:45 PM

Är du äckelmagad?

Titta då inte på denna video, till och med jag blev lätt grönfärgad.

http://www.expressen.se/tv/nyheter/halsa/klamde-sin-20-ariga-finne-i-nacken/

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
Fridaaaa
11/14/14, 2:48 PM
#1

Fy ****! Urk, stängde av snabbt xD

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
11/14/14, 3:00 PM
#2

Ja, det är riktigt äckligt men jag har varit med om mycket värre än den på filmen😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Scorpio97
11/14/14, 8:09 PM
#3

Tittade på den samtidigt som jag åt, blev inte ens äcklad. Haha (;

Är dock hyfsat van vid just var, då jag får var i alla sår. Spelar ingen roll hur mycket jag gör rent och så. Fast i mina sår och finnar är det givetvis en mindre mängd än i videon.


//Jessie

[rumelle]
11/14/14, 8:29 PM
#4

Min reaktion: Äh, det där var ju inte så märkvärdigt. 
Man blir nog lite avtrubbad när man ser blod, var och annat äckel dagarna i ända på jobbet. Händer ibland att jag sitter och letar efter youtubevideor på folk som klämmer stora finnar och cystor, komplicerade tanduttagningar och annat smått och gott.

Halvdansken
11/15/14, 10:58 AM
#5

Finns en massa på YT med folk som fått in flugägg under huden och som drar ut larver. Det är ganska läskigt.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

OlgaMaria
11/18/14, 9:32 AM
#6

Hmmm! Det måste ha varit en sådan som min dotter hade på benet när hon var mindre. Hon klämde ur den om och om igen men den växte hela tiden tillbaka. Den var inte så stor och äcklig som denna dock. Men på något sätt försvann den, behandlade den med olika salvor.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Annons:
OlgaMaria
11/18/14, 9:34 AM
#7

Visade upp den för en läkare men han hade ingen aning om vad det var. Han trodde det var en mollusk men det var ju totalt orimligt eftersom hon bara hade en enda och haft den väldigt länge.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

[Thiah]
11/19/14, 11:57 AM
#8

Tyckte det var värre att lyssna på pratet än se geggan. Maken har en liknande på ruggen som kan tömmas emellanåt. Det brukar jag få göra. Gillar att klämma :)

Upp till toppen
Annons: