Annons:
Etikettallergier
Läst 2789 ggr
abajanga
2014-07-24 08:46

fitline - pm-international

Hej,

Jag provade fitline på grund av mina mag- tarmbesvär, men det blev bara sämre med fitline. Försäljaren sade att det kan bli så i början och jag ska ta det minst i tre månader. Det gjorde jag, men det blev istället bara värre. Jag är allergiker och fick allergiska biverkningar av fitline. Min mor är också allergiker och fick redan i första veckan så alvarliga besvär av fitline att hon fick sluta direkt.

Det är ingenting för allergiker, du kan få helvetet av det.

Annons:
Maria
2014-07-24 09:00
#1

Det räcker att googla på fitline så hittar man en massa information om att det är mer eller mindre bluff.

Vitaminer man tjänar pengar på.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Eldlilja
2014-07-25 23:43
#2

Somliga påstår att det är bluff. Jag däremot har med egna ögon sett otroliga förändringar hos människor nära mig och i min omgivning tack vare FitLine - av vilka flera har fått lindrade allergibesvär (i de fall allergi varit ett problem). Är man däremot faktiskt allergisk mot det som är i det man dricker säger det givetvis sig självt att man inte blir så hjälpt av det. Med det sagt behöver det alltså inte fungera för alla, men att det hjälpt många är (i mina ögon) inte att tveka på. Jag ville mest dela av mig av detta och söker inte starta en diskussion, för jag respekterar att andra inte tror på det. Men att det fungerar för vissa stämmer.

Upp till toppen
Annons: