Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 1030 ggr
bellisan
6/13/14, 9:15 PM

tandställning

Finns här någon här som vet om där finns någon tandställning som minskar överbettet men inte syns i munnen när man ler och så? Någon som haft en kanske?

"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling."

  • Paul Walker
Annons:
Tjeja
6/13/14, 9:19 PM
#1

Nattskena som man inte använder på dagen..

men det är ju bökig att vänja sig vid att sova med ..

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

TjockaBerta
6/15/14, 8:19 AM
#2

Min son har haft tandställning på natten. Han hade ett jättestort överbett som är helt normalt nu.

>>>Malum domesticum<<<

Liz85
6/15/14, 3:27 PM
#3

Men nattandställningen kan man väl bara använda tills man kommit upp i en viss ålder. Det är åtminstone vad jag förstått av mina försök att använda sådan tidigare. Det kan visserligen ha ändrats så ta upp frågan med den du går hos och se vad denna har att säga.

linda88
6/15/14, 8:35 PM
#4

Finns tandställningar man har på baksidan av tänderna. Finns även tandställning med vita "pluppar" som inte syns lika mycket. Kontakta en privat tandläkare. Jag hade själv tandställning som 23 åring o hade då vita "pluppar" ingen som tänkte på att jag hade den. Gick hos en toppenbra speciallist i Stockholm. Folktandvården sa de skulle ta minst 7 år… jag hade tandställning i 11 månader o har idag fina raka tänder som sitter där dom ska :)

bellisan
10/29/14, 9:33 PM
#5

#4 kostade det för dig att ha tandställning eller det var gratis?

"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling."

  • Paul Walker
linda88
10/30/14, 7:11 AM
#6

De kostade men ansökte sedan hos försäkringskassa eftersom jag hade bettfel. Dock fick jag inte allt betalat.

Annons:
Upp till toppen
Annons: