Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allergier Allmänt/Övrigt Alternativ medicin Dagens skratt Diabetes Hjärt och Lungsjukdomar Huskurer/Egenvård Kost och Recept Läkemedel, vitaminer & mineraler Mjölksocker (Laktos) Motion och Rörelse Måste skriva av mig Nya rön Nya sajter Om sajten och iFokus Paus Sjukdom Smärta och Värk Stress och Utbrändhet Sömn, Vila och Avslappning Vikt Barns Hälsa Psykisk hälsa/ohälsa Våra husdjur
Smärta och Värk

Förkyld och ont i nacken?

2009-02-11 20:04 #0 av: Sara

Hur vanligt är det att man får ont i nacken när man blir förkyld?

Jag har varit förkyld i knappt en vecka och idag har jag fått ont i nacken. Inte som en nackspärr utan mer ömhet.

Anmäl
2009-02-11 21:46 #1 av: siberlina

lägg   något   varmt    runt  din hals   , när  du går och lägger dig,man kan få ont   lite här och där,,,

Anmäl
2009-02-12 00:18 #2 av: Sehvrin

Vet inte hur vanligt det är, men det händer att jag också blir öm i nacken, så jag skulle inte tro att det är ovanligt. Vanligtvis brukar det innebära att jag kommer må betydligt värre snart, men inte alltid.

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Anmäl
2009-02-12 13:15 #3 av: Sara

Kan inte lyfta armarna utan att det gör riktigt ont. Ska till vårdcentralen i ett annat ärende idag så jag ska fråga om det oxå.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.