Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allergier Allmänt/Övrigt Alternativ medicin Dagens skratt Diabetes Hjärt och Lungsjukdomar Huskurer/Egenvård Kost och Recept Läkemedel, vitaminer & mineraler Mjölksocker (Laktos) Motion och Rörelse Måste skriva av mig Nya rön Nya sajter Om sajten och iFokus Paus Sjukdom Smärta och Värk Stress och Utbrändhet Sömn, Vila och Avslappning Vikt Barns Hälsa Psykisk hälsa/ohälsa Våra husdjur
Allmänt/Övrigt

Ont i underlivet..

2009-05-08 19:24 #0 av: Emaljoh4

Sedan i morse har jag haft ont i underlivet.. Jag vet inte vad det kan bero på... Vet inte om jag kan kalla det ont, men en obehaglig känsla iaf. Det är värst när jag sitter och reser mig och går i väg.. Det är inte mensvärk och inte ägglossning...

Vad kan det vara?

Anmäl
2009-05-08 21:10 #1 av: Maria

Vad menar du med ont? Svider det, bultar det, är det i de yttre könsdelarna eller mer i magtrakten vid äggstockarna?

Jättesvårt att svara på tyvärr...

/Maria

Anmäl
2009-05-09 11:51 #2 av: Emaljoh4

Hmmm.. Det är svårt att förklara... Men de yttre könsdelarna tror jag... Som tur är så verkar det vara borta idag! (:

Det var på gränsen till ont, men väldigt obehagligt!

Anmäl
2009-05-09 20:05 #3 av: Maria

Sitter man mycket så stryps ju blodtillförseln även till underlivet och kan då börja kännas konstigt när man reser sig upp t.ex och blodet börjar rinna till.

Lite som när benen domnar om du förstår hur jag menar...

/Maria

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.